Politica Returnare produse

Ati decis ca nu mai doriti produsele comandate sau sunt diferite de ceea ce v-ati asteptat? Nici o problema in cazul in care le returnati in primele 14 zile!
Conform directivei UE privind drepturile consumatorilor, puteti renunta la comanda fara nici un motiv in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produselor. Ajunge doar sa le trimiteti inapoi.Cumparaturile achitate cu cardul vor fi, in majoritatea cazurilor, rambursate catre cardul dumneavoastra, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie sa ne comunicati datele dumneavoastra bancare. Va stau la dispozitie 14 zile sa trimiteti inapoi produsul daca nu sunteti multumit de ea.

Returnarea produselor comandate conform directivei UE:


1. Ambalajul si produsele trebuie sa fie intacte, incluzand toate etichetele.
2. Anexati factura (procurați-vă o copie).
3. Anexati formularul de returnare completat.
4. Impachetati produsele in siguranta pentru a evita orice deteriorare in timpul transportului.
5. Pentru adresa de returnare a coletului va rugam sa ne contactati telefonic la numarul: 0774093840 sau prin email office@wishmag.ro.
6. Pastrati o dovada de expediere a coletului!
7. Compania de transport este la alegerea clientului, pentru ca taxele de transport vor fi suportate de catre client. Atentie: in cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamatie, recomandam un serviciu de curierat rapid (Cargus, Fan courier, TNT, etc. ). Va rugam, sa NU trimiteti coletele standard prin Posta Romana, pentru ca nu va ridica nimeni coletul de la posta. Confirmarea ca produsele au ajuns la noi o veti primi prin e-mail/telefon dupa ce produsele ajung la depozitul nostru, tot atunci se va initia si procedura de returnare a banilor sau de schimbare a produselor.
8. De indata ce vom primi coletul veti primi un e-mail de confirmare pentru returnarea contravalorii comenzii in termen de 14 de zile.
9. Daca aveti orice intrebari, va rugam sa luati legatura cu serviciul nostru: Call-center – 0774093840.
Informații generale:
In termen de 14 zile puteti returna produsele fara nici un motiv.
Perioada de returnare incepe cu prima zi in care ati intrat in posesia produselor.
In cazul in care ultima zi cade intr-o zi de sambata, duminica sau zi libera de sarbatoare, perioada de retur se extinde la urmatoarea zi lucratoare.
Veti primi contravaloarea in termen de 14 zile, din momentul in care produsul returnat va ajunge la noi.
Va rugam sa va asigurati ca produsele sa fie impachetate corespunzator pentru a nu fi deteriorate in timpul transportului. De asemenea, va recomandam sa obtineti o dovada de expediere a coletului trimis.

Produse pentru schimbare si solocitare inlocuire:


Schimbarea produselor comandate
1. Produsul trebuie sa fie in aceasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original si cu etichetele intacte.
2. Anexati factura (face-ti o copie).
3. Produsele din colet trebuie impachetate in siguranta pentru a evita orice deteriorare in timpul transportului.
4. Pentru adresa de returnare a coletului va rugam sa ne contactati telefonic la numarul: 0774093840 sau prin email office@wishmag.ro.
5. Compania de transport este la alegerea clientului, pentru ca taxele de transport vor fi suportate de catre client. Atentie: in cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamatie, recomandam un serviciu de curierat rapid ( Cargus, Fan courier, TNT, etc. ). Va rugam, sa NU trimiteti coletele standard prin Posta Romana, pentru ca nu va ridica nimeni coletul de la posta. Confirmarea ca produsele au ajuns la noi o veti primi prin e-mail/telefon dupa ce produsele ajung la depozitul nostru, tot atunci se va initia si procedura de returnare a banilor sau de schimbare a produselor.
6. Pentru retrimiterea produselor schimbate inapoi catre client, nu se vor percepe alte taxe suplimentare, asta este valabil doar la prima schimbare.
7. De indata ce vom primi coletul veti primi un e-mail de confirmare pentru returnarea contravalorii comenzii in termen de 14 de zile.
8. Daca aveti orice intrebari, va rugam sa luati legatura cu serviciul nostru: Call-center – 0774093840.
Cum se face schimbarea de produse? Trimiteti-le inapoi la noi!
Va rugam sa va asigurati ca produsele sa fie impachetate corespunzator pentru a nu fi deteriorate in timpul transportului. De asemenea, va recomandam sa obtineti o dovada de expediere a coletului.

Produsele defecte


Pasi pentru reclamarea produselor cumparate online prin platforma wishmag.ro.
Conform legii la toate produsele cumparate online ai garantie 24 de luni. Garantia este valabila din momentul in care ai primit produsele si se prelugeste cu zilele in care se rezolva reclamatia.

Cum se returnează sau schimbă produsele defecte:
Perioada de garantie este de 1 an. Termenul de garantie incepe din ziua in care ai intrat in posesie a produselor.

Cum se solicită returnarea contravalorii sau schimbarea produselor:
Daca produsul este defect, te rugam sa-l returnezi cu factura anexata (pastreaza o copie) si completeaza formularul de retur. Asigura-te ca produsul este bine impachetate pentru a nu se deteriora mai tare in timpul transportului. Dupa expedierea coletului, daca-l trimti prin curier, recomandam sa pastrezi chitanta pentru a putea dovedi trimiterea coletului.
Important: Daca reclamatia va fi acceptata, cheltuielile de transport se vor returna, pentru asta va rugam sa pastrati ca dovada chitanta de la curier.

Ce trebuie sa faci daca produsul primit nu corespunde cu ce ai comandat:
In aceasta situatie trebuie completat formularul de retur, care il vei trimite la noi impreuna cu produsul reclamat si copia dupa factura, in maxim 14 zile de la primirea coletului. Dupa ce coletul ajunge la noi, vom initia procedura de schimbare si vom retrimite produsele schimbate, in cel mai scurt timp.
Atentie: Compania de transport este la alegerea clientului, pentru ca taxele de transport pana la sediul nostru din Targu Mures vor fi suportate de catre client. In cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamatie, recomandam un serviciu de curierat rapid (Cargus, Fan courier, TNT, etc. ). Te rugam, sa NU trimiti coletul standard prin Posta Romana, pentru ca nu va ridica nimeni coletul de la posta.
Returnarea banilor sau retrimiterea produselor schimbate se va face doar dupa ce produsele vor ajunge la sediul nostru.

Pentru a putea face rambursarea contravalorii produselor, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

  • numele titularului contului IBAN furnizat sa fie acelasi cu numele titularului contului wishmag.ro;
  • putem rambursa numai intr-un cont bancar românesc;
  • vom rambursa in LEI;
  • Returul produsului/elor se face prin orice curiarat rapid ( nu lucram cu Posta Romana );
  • Sa includeti in colet produsul cu toate componentele, in cutia / ambalajul original, nefolosit, facture si o nota explicativa, in care descrieti de ce vreti sa returnati produsul/produsele, numele pe care a fost facuta comanda, si contul dvs. IBAN unde putem returna contravaloarea produsului;
  • In cazul in care produsul nu este defect retinem contravaloarea returului;
  • Procesul de transfer a banilor dvs. in contul dvs. se va face in aprox 5-7 zile lucratoare;
  • In cazul in care nu va corespunde marimea produsului cumparat, se va face un schimb produs printr-un colet tur-retur, acesta insemnand ca noi expediem marimea ceruta si in ziua urmatoare ajunge la dumneavoastra, si predate produsul necorespunzator curierului atunci cand acesta a ajuns la adresa mentionata;
  • Daca nu sunteti multumiti de produs aveti dreptul sa-l returnati in 14 zile calendaristice.
  • Nu se returneaza produsele comestibile;