SC Thesleekcode SRL in calitate de proprietar si autor  al site-ului www.wishmag.ro  isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza orice informatie aparuta pe site, fara nici un fel de notificare prealabila. Va rugam sa cititi cu atentie toate inormatiile aparute in rubrica termeni si conditii.

SC Thesleekcode SRL este autorul site-ului www.wishmag.ro si beneficiaza de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislatiei romane. In lipsa altor precizari, toate materialele, incluzand imagini, ilustratii, design-uri, icoane, fotografii, clipuri audio/video, s.a.m.d. sunt proprietatea SC Thesleekcode SRL sau sunt licențiate de SC Thesleekcode SRL pentru a fi folosite.

Transport:
Livrarea catre client a produselor achizitionate de la www.wishmag.ro este efectuat numai prin intermediul sistemului de curierat rapid.Livrarea se face oriunde in tara (Romania), prin intermediul firmei de curierat rapid: TNT Romania. Termenul de livrare este cuprins intre 24h si 2 saptamani. Livrarile facute prin curierat rapid sunt valabile in orice localitate din Romania in care se afla sediile TNT Romania. www.wishmag.ro isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de a le onora, prin contactarea clientilor. Daca nu veti fi gasit la adresa mentionata veti fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

Taxa de transport la comenzile mai mici de 200 RON este de 20,00 RON prin curier.

Comenzile care depasesc suma de 200 RON dar au kilometrii suplimentari, la alegerea clientului pot fi trimiser prin Posta Romana sau prin firma de curierat, in cazul firmei de curierat beneficiarul produsului/produselor va fi nevoit sa suporte o taxa de transport calculata dupa plasarea comenzii.

La produsele care depașesc 5kg sau volumetric sunt foarte mari, se percepe un cost de transport extra din cauza marimii produsului, care va fi comunicat prin telefon dupa plasarea comenzii.
Produsele la care se percepe un cost extra la transport sunt: Set masa si 2 scaune cu LED – Rolly, Ghiveci sau frapiera cu LED – Bucky, Scaun sau taburet cu LED – Rolly, Masa LED cu sticla securizata – Rolly, Ghiveci sau frapiera cu LED – Rolly, Masa cocktail cu LED – Icky, Masa LED cu sticla securizata – Icky, Ghiveci sau frapiera cu LED – Icky, Scaun, taburet cu LED -Cuby, Ghiveci, frapiera cu LED – Vicky, Masa cu led – Cuby, Ghiveci sau frapiera cu led – Cuby.

In cazul in care din diverse motive trebuie impartit comanda in 2 la cerinta clientului( ex. din 3 produse comandate doar 2 sunt disponibile cu livrare in 24 h ), iar  suma depaseste 150 RON, doar o singura data poate beneficia clientul de transport gratuit! Toate detaliile vor fi discutate prin telefon, email sau sms. NU expediem colete fara sa contactam clientii.


Comenzile B2B(Business to Business) nu beneficiaza de transport gratuit indiferent de valoarea comenzii. Taxa de transport va fi aplicata si calculata dupa greutatea coletului. Aceste sume vor fi comunicate clientilor inainte de expedierea coletelor. Comenzile B2B sunt servicii de business. In aceasta categorie intra comenzile cu cantitati mari de produse. In cazul comenzilor corporate / B2B este nevoie de AVANS de 50% din suma totala, iar restul sumei este obligatoriu sa intre in contur nostru inainte cu 1-2 zile de livrarea coletului!

Comenzi:
Comenzile se pot plasa pe site-ul  www.wishmag.ro, prin telefon 0774093840, sau prin email office@wishmag.ro. Wishmag.ro isi rezerva dreptul de a contacta telefonic toti clientii care au plasat comanda pentru confirmarea comenzii.

Disponibilitatea produselor:
Termen de livrare intre 24h si 2 saptamani. Termenul de livrare/disponibilitatea produselor este afisat la fiecare produs imparte.

Frauda:
In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. www.wishmag.ro nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.

Confidentialitate:
Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe www.wishmag.ro , privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite.Informatiile solicitate in cazul platilor online intra sub incidenta conditiilor de utilizare a procesatorilor de plati, iar www.wishmag.ro nu va solicita si nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra.Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de confidentialitate, nu ezitati sa ne contactati prin telefon sau la adresa de email office@wishmag.ro.

Retur:
Ati decis ca nu mai doriti produsele comandate sau sunt diferite de ceea ce v-ati asteptat? Nici o problema in cazul in care le returnati in primele 14 zile!
Conform directivei UE privind drepturile consumatorilor, puteti renunta la comanda fara nici un motiv in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produselor. Ajunge doar sa le trimiteti inapoi.Cumparaturile achitate cu cardul vor fi, in majoritatea cazurilor, rambursate catre cardul dumneavoastra, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie sa ne comunicati datele dumneavoastra bancare. Va stau la dispozitie 14 zile sa trimiteti inapoi produsul daca nu sunteti multumit de ea.

Returnarea produselor comandate conform directivei UE:
1. Ambalajul si produsele trebuie sa fie intacte, incluzand toate etichetele.
2. Anexati factura (procurați-vă o copie).
3. Anexati formularul de returnare completat.
4. Impachetati produsele in siguranta pentru a evita orice deteriorare in timpul transportului.
5. Pentru adresa de returnare a coletului va rugam sa ne contactati telefonic la numarul: 0774093840 sau prin email office@wishmag.ro.
6. Pastrati o dovada de expediere a coletului!
7. Compania de transport este la alegerea clientului, pentru ca taxele de transport vor fi suportate de catre client. Atentie: in cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamatie, recomandam un serviciu de curierat rapid (TNT courier, GLS ). Va rugam, sa NU trimiteti coletele standard prin Posta Romana, pentru ca nu va ridica nimeni coletul de la posta. Confirmarea ca produsele au ajuns la noi o veti primi prin e-mail/telefon dupa ce produsele ajung la depozitul nostru, tot atunci se va initia si procedura de returnare a banilor sau de schimbare a produselor.
8. De indata ce vom primi coletul veti primi un e-mail de confirmare pentru returnarea contravalorii comenzii in termen de 14 de zile.
9. Daca aveti orice intrebari, va rugam sa luati legatura cu serviciul nostru: Call-center – 0774093840.
Informații generale:
In termen de 14 zile puteti returna produsele fara nici un motiv.
Perioada de returnare incepe cu prima zi in care ati intrat in posesia produselor.
In cazul in care ultima zi cade intr-o zi de sambata, duminica sau zi libera de sarbatoare, perioada de retur se extinde la urmatoarea zi lucratoare.
Veti primi contravaloarea in termen de 14 zile, din momentul in care produsul returnat va ajunge la noi.
Va rugam sa va asigurati ca produsele sa fie impachetate corespunzator pentru a nu fi deteriorate in timpul transportului. De asemenea, va recomandam sa obtineti o dovada de expediere a coletului trimis.

Produse pentru schimbare si solocitare inlocuire:
Schimbarea produselor comandate
1. Produsul trebuie sa fie in aceasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original si cu etichetele intacte.
2. Anexati factura (face-ti o copie).
3. Produsele din colet trebuie impachetate in siguranta pentru a evita orice deteriorare in timpul transportului.
4. Pentru adresa de returnare a coletului va rugam sa ne contactati telefonic la numarul: 0774093840 sau prin email office@wishmag.ro.
5. Compania de transport este la alegerea clientului, pentru ca taxele de transport vor fi suportate de catre client. Atentie: in cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamatie, recomandam un serviciu de curierat rapid (TNT courier, GLS ). Va rugam, sa NU trimiteti coletele standard prin Posta Romana, pentru ca nu va ridica nimeni coletul de la posta. Confirmarea ca produsele au ajuns la noi o veti primi prin e-mail/telefon dupa ce produsele ajung la depozitul nostru, tot atunci se va initia si procedura de returnare a banilor sau de schimbare a produselor.
6. Pentru retrimiterea produselor schimbate inapoi catre client, nu se vor percepe alte taxe suplimentare, asta este valabil doar la prima schimbare.
7. De indata ce vom primi coletul veti primi un e-mail de confirmare pentru returnarea contravalorii comenzii in termen de 14 de zile.
8. Daca aveti orice intrebari, va rugam sa luati legatura cu serviciul nostru: Call-center – 0774093840.
Cum se face schimbarea de produse? Trimiteti-le inapoi la noi!
Va rugam sa va asigurati ca produsele sa fie impachetate corespunzator pentru a nu fi deteriorate in timpul transportului. De asemenea, va recomandam sa obtineti o dovada de expediere a coletului.

Produsele defecte
Pasi pentru reclamarea produselor cumparate online prin platforma wishmag.ro.
Conform legii la toate produsele cumparate online ai garantie 24 de luni. Garantia este valabila din momentul in care ai primit produsele si se prelugeste cu zilele in care se rezolva reclamatia.

Cum se returnează sau schimbă produsele defecte:
Perioada de garantie este de 1 an. Termenul de garantie incepe din ziua in care ai intrat in posesie a produselor.

Cum se solicită returnarea contravalorii sau schimbarea produselor:
Daca produsul este defect, te rugam sa-l returnezi cu factura anexata (pastreaza o copie) si completeaza formularul de retur. Asigura-te ca produsul este bine impachetate pentru a nu se deteriora mai tare in timpul transportului. Dupa expedierea coletului, daca-l trimti prin curier, recomandam sa pastrezi chitanta pentru a putea dovedi trimiterea coletului.
Important: Daca reclamatia va fi acceptata, cheltuielile de transport se vor returna, pentru asta va rugam sa pastrati ca dovada chitanta de la curier.

Ce trebuie sa faci daca produsul primit nu corespunde cu ce ai comandat:
In aceasta situatie trebuie completat formularul de retur, care il vei trimite la noi impreuna cu produsul reclamat si copia dupa factura, in maxim 14 zile de la primirea coletului. Dupa ce coletul ajunge la noi, vom initia procedura de schimbare si vom retrimite produsele schimbate, in cel mai scurt timp.
Atentie: Compania de transport este la alegerea clientului, pentru ca taxele de transport pana la sediul nostru din Targu Mures vor fi suportate de catre client. In cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamatie, recomandam un serviciu de curierat rapid (TNT courier, GLS, etc.). Te rugam, sa NU trimiti coletul standard prin Posta Romana, pentru ca nu va ridica nimeni coletul de la posta.
Returnarea banilor sau retrimiterea produselor schimbate se va face doar dupa ce produsele vor ajunge la sediul nostru.

Pentru a putea face rambursarea contravalorii produselor, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

  • numele titularului contului IBAN furnizat sa fie acelasi cu numele titularului contului wishmag.ro;
  • putem rambursa numai intr-un cont bancar românesc;
  • vom rambursa in LEI;
  • Returul produsului/elor se face prin orice curiarat rapid ( nu lucram cu Posta Romana );
  • Sa includeti in colet produsul cu toate componentele, in cutia / ambalajul original, nefolosit, facture si o nota explicativa, in care descrieti de ce vreti sa returnati produsul/produsele, numele pe care a fost facuta comanda, si contul dvs. IBAN unde putem returna contravaloarea produsului;
  • In cazul in care produsul nu este defect retinem contravaloarea returului;
  • Procesul de transfer a banilor dvs. in contul dvs. se va face in aprox 5-7 zile lucratoare;
  • In cazul in care nu va corespunde marimea produsului cumparat, se va face un schimb produs printr-un colet tur-retur, acesta insemnand ca noi expediem marimea ceruta si in ziua urmatoare ajunge la dumneavoastra, si predate produsul necorespunzator curierului atunci cand acesta a ajuns la adresa mentionata;
  • Daca nu sunteti multumiti de produs aveti dreptul sa-l returnati in 14 zile calendaristice.
  • Nu se returneaza produsele comestibile;

Codurile/Cupoanele Promotionale:
Codurile promotionale oferite de www.wishmag.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria „Exceptii”, produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa emo@wishmag.ro , care sa contina id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
Atentie! Promotiile pe www.wishmag.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie.  Voucherul/Cardul Cadou/codul de reducere poate fi utilizat o singura data (utilizare unica, nu multipla) per utilizator, odata per adresa de email! De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.
www.wishmag.ro stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe www.wishmag.ro , acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. www.wishmag.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.

Intreruperea campaniei promotionale:
In cazul unei campanii promotionale organizate de www.wishmag.ro , acesta, in calitate de organizator isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine, etc.).
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

Vouchere / cupoane / coduri promotionale prevederi generale:
Voucher = cod promotional, cupon promotional.
Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa verificati cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher astfel incat discountul sa va poata fi acordat.
Valoarea fiecarui voucher este specificata pe acesta. Voucherul/Cardul Cadou/codul de reducere poate fi utilizat o singura data (utilizare unica, nu multipla) per utilizator, odata per adresa de email!
Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achizitie a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.
Orice articol, indiferent de promotie va avea o valoare minima, www.wishmag.ro nu poate comercializa produse cu valoare zero.
Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie.
Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite pe site-ul www.wishmag.ro .
Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule.
Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.
Voucherele nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.
Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.wishmag.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.

Conditii de aplicare:
Fiecare voucher va fi limitat astfel incat nu se admit mai multe vouchere de pe o adresa de IP/de pe aceeasi adresa.
Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).
Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in termeni si conditii aferente, in mailul de oferire a voucherului si in contul de utilizator sectiunea “vouchere”, sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. Www.Wishmag.ro isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor.
Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
In cazul in care produsele pentru care a fost acordat voucherul si pentru care clientul s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de catre client nu pot fi considerate valide, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite.
Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Produsele care sunt excluse din promotie sunt comunicate in termeni si conditii sau in anumite regulamente sau oferte speciale in sectiunea “exceptii”. Aceste exceptii includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comanda.
In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocata fiecarui produs in dependenta de valoarea ponderata a acelui produs din valoarea totala a comenzii, excluzand taxele de transport.

Voucherul/Cardul Cadou/codul de reducere poate fi utilizat o singura data (utilizare unica, nu multipla) per utilizator, odata per adresa de email!

Declarație de conformitate:
Click pentru a descarca declarația de conformitate.